Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: gdj
IP: uživatel12913
 čus co je difuzor na karburátoru ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 17:36
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Je to místo, kde proudící vzduch sebou strhává směs (rozprašuje ji). Místo, kde se nahází jehla připevněná na šoupátku.
Datum: 03. února 2012 17:36
Jméno: das
IP: uživatel5345
 je to v karbecu zuzeny misto a tim se zrychluje smes.
Datum: 03. února 2012 16:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 to je to, kam nasazuješ filtr....
Datum: 03. února 2012 10:42
Jméno: tuning
IP: uživatel12547
 draci chci se zeptat jesli neveadí že jsem zvětšíl sací kanalky(originály),ke karbeci a vyfukový --u valce 05 .Děkuji za opdovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel13153
 Nechte ho bejt......to nemá cenu......když mu na to jinej pionýr jede víc do kopce,tak mu jede do kopce......vůbec nechápu pointu dotazu.....od začátku.......a hlavně nevim,kdo se ptá.....
Datum: 03. února 2012 14:47
 a ty to beres tak ze proste to nejak zvetsis,do strany,nahoru dolu,to je fuk,hlavne at jsou velky? To se vsechno pocita,ja si troufnul jedine pohrat si s pistem..Napis standovi,ten se v tom vyzna..Kazdopadne kompresi zvetsis snizenou hlavou (napriklad) a ne precasovanim.
Datum: 03. února 2012 14:40
Jméno: tuning
IP: uživatel12547
 díky z vetšeným kanalkum mi u dalsiho pionyra jede více do kopcu
Datum: 03. února 2012 13:47
 pozor na to tato, úprava ti urve pracky až u pr*ele.... ať žije Tjůnink
Datum: 03. února 2012 11:45
 neco mi uniklo..komprese se zvetsuje precasovanim?
Datum: 03. února 2012 9:12
Jméno: tuning
IP: uživatel12547
 jezisi vyser se na pojebane IP  ,Chtěl sem zvysit kompres protze ty preposteci kanalky u 05 sou mensi nes u valce z 20
Datum: 02. února 2012 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 A zase ta IP 12547.....fakt už jdi do hajzlu...neumíš napsat pod svym jménem?
Datum: 02. února 2012 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 Rád bych ti poradil,ale nerozumím tvýmu vysvětlení.....co jsou sací kanálky originály? .....jinak když něco upravuju,tak to dělam tak,že vim co dělam a proč abych se ptal,že jsem upravil to a to,nevim proč a jestli to nevadí.....kapišto.....
Datum: 02. února 2012 19:02
 Zdravím. Plánuju přestavbu cross a mám na výběr, buď tlumiče stavitelné z jawy 350 co mám už doma, nebo koupit za pár kaček centrál z yamahy XT. Byl by to rám jawa 250/559. Je mi jasný že centrál bude mít lepší vlastnosti,ale jde mi o práci,jestli to už někdo dělal nebo někde viděl?  Jakékoli rady uvítám  Chci totiž udělat něco pořádnýho,ne to co jsem měl do těď  Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 15:46
 prave ze to DT ho ma taky skoro vodorovne,takhle je podobne usazenej jako na DT,jen DT ho ma jeste vic dopredu az pod nadrz. nic co by nefungovalo na tom asi neni,spis jen zvolit spravnou delku na kyvce,aby to nebyla moc velka paka a nesel na doraz.
Datum: 02. února 2012 15:46
 no jen jestli to bude tak fungovat mě připadá že je to moc vodorovny ten centrál se podívej na to DTčko nebo na jinou krosku tam to je jiny. Samozřejmě se to musí ná uzpusobyt ale nevým jestli to tak bude zprávěn fungovat já byt tebou tak se ještě zeptám na jawamanii
Datum: 02. února 2012 15:44
Datum: 02. února 2012 12:35
 Zatim me napadlo jen tohle,myslite ze to nejak takhle pujde a bude fungovat? Inspiroval jsem se DT 80tkou co mam doma..samozrejme ze ram bude tak aby sel motor vyndat..
Datum: 02. února 2012 12:33
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Hoj fichtlaři,babetaci,... potřebuji svařit výfuk (tenký plech) myslíte že to pujde elektrikou a nějakými malími elektrodami? Popřípadě máte nějakou radu jak to nepropálit na kolik A svařovat atd. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:33
Jméno: Jakub Müller (444)
IP: uživatel12987
 my sváříme vše elektrikou a jde to na teńký plechy je nejlepší nerezová elektroda a malej proud a nebude se to moc propalovat - sváříme výfuky i nádrže a vsechny mozny kravinky a v pohodě to jde staci bejt sikovnej a hlavne se u toho nevstekat  pro inspiraci : http://www.stream.cz/uservideo/330459-vyvoj-mj-stroju (někde tam je to sváření)
Datum: 02. února 2012 19:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jako svářeč doporučuju bud ceočko,Tig,nebo autogen + mosaznej drát+ borax.
Datum: 02. února 2012 16:35
 já mám hikone svařenej plynem... (acetylen-kyslík)... elektrikou bych se do toho nepouštěl
Datum: 02. února 2012 14:50
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 No radši bych se pozeptal jestli by ti to někdo nezavařil COčkem, my to doma taky zkoušeli elektrodou a stálo to za nic...Pak jsme vzali COčko a drží dodnes
Datum: 02. února 2012 8:21
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 vařil jsem elekrikou koleno k výfuku hikone. 2,5mm elektrody a zhruba 25A proud
Datum: 01. února 2012 23:20
 ladin: ale s tim autogenem to tak horký nebude, kámoš vařil laďák autogenem a nezkroutil to...jinak já si všechny tyhle věci vařim COčkem, a s tou elektrodou máš recht, jenom to slepí, ale nesvaří...prostě to budou samý studeňáky a průvar na prd...
Datum: 01. února 2012 21:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 autogenem to opali a zkrouti se mu to jedine CO2 nebo trapeni elektrodou ale to nesvařiš ale polepiš
Datum: 01. února 2012 21:28
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Standa: Dík za reakci zapoměl jsem poznamenat že se jedná o hikone, tedy žádný chrom.
Datum: 01. února 2012 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel13146
 uvědom si,že je na povrchu chrom,pod ním vrstva mědi a až pak surový plech....takže vybrousit,nějaký slabý elektrody,svářečku na stejnosměrnej proud,málo ampér a půjde to....jinak autogen.....
Datum: 01. února 2012 21:20
 Elektrody obecně nejsou vhodný pro slabý materiály...fakt by ses u toho akorát vztekal...
Datum: 01. února 2012 21:18
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Já jsem slyšel i názor že to jde, ale tedy tvoje doporučení je rači ne. Dík
Datum: 01. února 2012 21:15
 Hm, svářet to elektrodama by byla hrozná pakárna, furt by ti ten plech hořel, svár by byl hnusnej, děravej a stejně by to asi prasklo..., spíš si to zanes někomu s COčkem nebo autogenem...
Datum: 01. února 2012 21:14
 čau draci, chtěl bych se zeptat čím jste lepily lemovky na spodních prsíčkách, napadl mě sekunďák, ale myslím si, že je až moc drastický na nový lak a hůře se bude sundávat. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 19:16
 Chemoprénem to nelep, na PVC není vůbec určenej a je to znát
Datum: 30. ledna 2012 19:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Kontaktní lepidlo UHU Por. Modeláři ho používají na lepení pěnových modelů. Je čiré a pracuje se s ním jako s Chemoprenem. Kdybys chtěl lemovku sundat tak to lepidlo povolí a lak zůstane tam kde je. Tuba stojí 79 Kč
Datum: 30. ledna 2012 17:34
 Šetrně to asi nepřilepíš ničím, já bych použil Chemopren, ale mně to drží i nepřilepené.
Datum: 30. ledna 2012 17:08
 Dobrý den mám dotaz ohledně originál laku chystám se lakovat mustanga z roku 1971 a na krytu řetězu a blatníkách je bílá , na nádrži a kastlíku je oranžová . Jaká se originál oranžová a bílá stříkala na mustangy . děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 22:08
 No jasně ale číslo laku té bílé a oranžové prosím děkuji
Datum: 30. ledna 2012 22:08
 originálně se barva pálila nebo něco na ten způsob, bohužel dnes se to už nedělá.... pokud se mýlím, prosím opravte mě....
Datum: 30. ledna 2012 14:43
Jméno: Vladislav
IP: uživatel12914
 Hele draci prosim napište mi sem nějaki odkazy kde jsou věci na Tuning JAWA 21
Předem Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 12:37
Jméno: Vladislav
IP: uživatel12914
 hele napsal jsem ti stando na FB
Datum: 09. února 2012 12:37
 Perfektní stránky.
Datum: 30. ledna 2012 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel13131
 Napiš mi předně mail,proberem to.
Datum: 29. ledna 2012 20:56
Jméno: vladislav
IP: uživatel12914
 Omlouvám se za pravopis ale jsem z Ukrajiny fakt sory
A Stando ten tuning beru važně a rad bych si s tebou o tom popovidal třeba po skype ok?
o motocykly jsem se začal zajímat asi před rokem mam jawu 21 je trochu v tuningu ja bych ti pak poslal fotky stando ok ???
A jinak všem děkuju za odkazy
Datum: 29. ledna 2012 13:58
 ti vole to je pravopys
Datum: 28. ledna 2012 22:07
 kolecko ®  chtěl jsme udělat něco podobnýho  je ale dík za odkaz na mototechnu v tavačově ani nevým že tam náke je v týdnu zrovna pojedu kolem tak se stavým
Datum: 28. ledna 2012 20:04
 Pokud tomu nerozumíš tak nic netuň. Kup si ventilky a samolepky a dej si ma youtube video tuning jawa 50 a natoč jak to běží na volnoběh a po přidání plynu. Je to fakt dobrý,dělá to každej.... Pokud bys to myslel vážně,tak mi napiš na mail,proberem to spolu,případně tě navedu nějakým rozumným směrem,případně ti mužu upravit válec...když to uznam za vhodný  On ten pravopis je kurva a napoví o pisateli hodně
Datum: 28. ledna 2012 19:20
Datum: 28. ledna 2012 19:18
Datum: 28. ledna 2012 19:06
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 (http://www.jawa50speed.wz.cz/)
(http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka)
(http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15)
(http://jawa50team.mypage.cz/menu/produkty)
(http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html)
(http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Vyroba-a-uprava-ND.html)
(http://www.pioner.estranky.cz/clanky/nase-nabidka-/)
(http://www.motokramek.cz/Doplnky-pro-motocros-a-enduro/&show_all=yes)
Datum: 28. ledna 2012 19:02
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec,jaky použít karbec na fichtla z J90 nebo z ČZ 150.Jasně je lepší Dell orto.Jenom ze zvědavosti. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:37
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Myslím že z J90. Je spádový, což je výhoda. Měl by být ale namontovaný plovákovou komorou dopředu. My máme tenhle karbec na 4 závodních pionýrech a jsme z ním spokojeni.
Datum: 28. ledna 2012 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Oba jsou dobrý,ale ten z devadesátky se tam špatně roubuje kvůli rámu...takže jestli nechceš řezat a nastavovat rám,tak vyhrává karbec z čízy. Oba maj průměr 20mm. Na oba se daj sehnat trysky.
Datum: 28. ledna 2012 18:37
 podla mna z Jawy 90
Datum: 28. ledna 2012 17:16
Posl.aktualizace: 06. února 2012 20:45
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel12987
 Jestli nevíš pořádně u klapky jak tam ma bejt a na co ji máš tak ji tam vubec nedavej. - když nemáš kanály navíc tak si myslim ze je uplně zbytčná
U našich motorek máme taky tuhle klapku a zalezi spis na tom jak mas udelanej valec ale vzdycky to šlo na 19mm líp od spodu(pri mensich otackach) a na 21mm líp u vrchu(kdyz se to vytocilo).
A velikost trisky zalezi na velikosti filtru ... ja mam treba velkej filtr a pouzivam trisky maximalne do 95 - ale to si musis vyskouset na kterou je to nejlepsi
Datum: 06. února 2012 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel13126
 Obecně se to dá spočítat z plochy sacího kanálu. Jakej máš válec? Časování? Klapku tam máš proč? Moc vysokej sací kanál? Nebo máš pod klapkou 3.kanál? Pokud ani jedno,tak je klapka kontraproduktivní a nedavej ji tam. Jinak bych šel do 19mm a sadu větších trysek-okolo 95-110
Datum: 28. ledna 2012 18:18
 zdarte potreboval bych poradit jestli nevíte o nejakém plexi na motorku, které by pasovalo na čz 175 487 a dobře vypadalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 21:36
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Nedavej tam zadny,bude to vypadat hrozně.
Datum: 30. ledna 2012 21:36
 čau draci, chystám se sponkama přidělat potah sedla k plechu, mám komplet nový potah aj molitan. Máte nějaké rady, tipy, fígle jak na to? děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 17:43
 mám, díky
Datum: 27. ledna 2012 17:43
 Jestli maš i nový sponky,tak si je trochu kleštěma zmáčkni,ale jen trochu,at ti to pořádně drží
Datum: 27. ledna 2012 15:55
 no, lepit ho nebudu, akorát, když jsem ho koupil tak byl jakoby v plastové pláštěnce zvrchu, tak tu tam nechám...
Datum: 27. ledna 2012 14:34
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 jediná moje rada je, ať to děláš pomalu a pořádně. nespěchej s tim a bude to pěkný. a ještě s tim molitanem. nevim jestli byl originálně přilepenej, ale já sem ho raděj přilepil
Datum: 27. ledna 2012 7:19
 Když jsem dával potahy tak jsem to dovezl do čalounictví a za pár korun to nasadila a sedačky jsou potaženy perfektně. Sám jsem to nikdy nezkoušel tak s tím nemám zkušenost.
Datum: 26. ledna 2012 22:51
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 čus draci potřeboval bych radu jakej karbec je nejlepší na fichtla potřeboval bych nějakej kolem 500 kč co třeba z jawy 250 kejvy pojede to s níl líp ?? předem díky.. vím že asi nejlepší by bylo dellorto nebo z jawy 90 ale ty jsou moc drahý  pls poraď te diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 8:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Možná bych měl na prodej originál DellOrto 21mm 2T verzi (důležité, většina těchto karbců prodávaných v ČR má "4-taktní emulzní trubici a jiné otryskování). Nechal bych to se sadou trysek (2 krabičky, téměř nepoužité) za 2000kč.
Datum: 27. ledna 2012 8:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: poradíš kde koupit originál Dellorto?? Nemyslím s licencí vyráběné repliky od Stage6, motoforce, BGM atd.... Když se kouknu na cenu repliky Dellorto Black Edition od Stage6, tak ten se dá sehnat za 2200, od BGM i za 1600. A proto moc nevěřím, že by obyčejný Dellorto za 1600,- byl originál. Firmy Stage6, Motoforce a BGM výrábějí v licenci i karburátory Mikuni a Keihin a jejich cena je i 4000,-
Datum: 26. ledna 2012 23:49
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Dell orto 19mm pro 2T motory originál (ne čínská kopie)+ sada trysek a molitanovej filtr.....investice cca 2000,-
Datum: 26. ledna 2012 21:29
Jméno: jen
IP: uživatel12782
 je to na trochu upravenej motor stočená klika 90mm stejskyho CÚ vějířová hlava laďák.
Datum: 26. ledna 2012 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Za ty prachy si kup nový trysky,plovák,jehlu,šoupě,palivovej ventil a zbyde ti na benzín  Za 500,- nekoupíš nic  Jinak nejlepší karbec na lehce upravenou seriovku je Dell orto 19 originál. Na seriovku je nejlepší Jikov 17.
Datum: 26. ledna 2012 20:19
 s karbem z kyvacky to nepojee vubec  ...
Datum: 26. ledna 2012 20:18
 né, s karbecem z 250 to fakt líp nepojede...kup si za ty prachy benzín
Datum: 26. ledna 2012 19:42
 To je na upravenej motor?
Datum: 26. ledna 2012 19:41
 Čau draci má tu někdo na pinckovi hvězdicovou hlavu z fichtlkrámku?Kdyžtak napište jak jste zpokojeni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 18:26
Jméno: kipr
IP: uživatel9074
 nebyl jsem
Datum: 25. ledna 2012 18:26
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 draci, muzu dat na pionyra hlavu z babetty 210??a co mam uělat za upravy na ty hlavě z babety.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 17:13
 čezetak myslíš?  , ano dá sa to upraviť aj na 41mm, ale v tom prípade MOŽNO že ani nemusíš ju znížiť, treba to vypočítať...
Datum: 25. ledna 2012 17:13
Jméno: dotaz
IP: uživatel12547
 pude to vybrousit aj na pist 41mm?
Datum: 25. ledna 2012 16:43
 jenco: to je za moc penez takze se na to vykasle
Datum: 25. ledna 2012 0:00
 vyvrtat nové diery pre stefty + znížiť ju
Datum: 24. ledna 2012 22:02
 Čau draci má někdo zkušenost s hvězdicovou hlavou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2012 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel13115
 Ne vždy je rotační spalovák hvězdicové hlavy vhodný k danému válci....dokonce je naměřeno na brzdě,že na lehce upravenym dvoukanálu (CU) způsobí hlava s takovýmto spalovákem (o stejném objemu vhodně upravené origo hlavy) pokles výkonu o několik procent v celém rozsahu otáček.... jinak je obecně vhodná..... ale třeba na ty dvoukanály do terénu je nejvhodnější snížená origo hlava s navařenejma žebrama....
Datum: 26. ledna 2012 15:26
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Pokud nechceš závodit, pak ti (jak už píší jiní) stačí navařit žebra na originální hlavu. Pokud chceš vyšší výkon, můžeš tu hlavu snížit (návod najdeš na internetu). Hvězdicová hlava na obyčejné ježdění je zbytečná a drahá, na závody samozřejmě originální nestačí.
Datum: 25. ledna 2012 16:41
 mám hlavu od Stejskyho a super...nemužu si stěžovat
Datum: 25. ledna 2012 15:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak ono je víc druhů hvězda hlav. Osobně vím minimálně o 3. Osobně ve speciálovi jezdím hlavu od Frikulína... Na tu velkou (od Azmarka) jsem slyšel dost stížností - špatný tvar spalováku, pórovitá apod. http://bakoun.rajce.idnes.cz/Hlava#Hlava1.jpg
Datum: 24. ledna 2012 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel13104
 Ideální je na origo hlavu navařit žebra(terén) a nebo udělat náfuky ze stran(silnice)....ale je realitou,že pro pokročilejší úpravy motoru/válce je někdy potřeba hlava s "rotačním" spalovákem....ale na ty naše dvoukanály bohatě stačí upravená origo hlava,nebo jak píše Jarda,utočit hlavu z Babety(což doporučují Müllerovci)...já používam upravené origo hlavy....mimojiné se začalo proslýchat,že ty hvězdice nejsou úplně ideální co se týče proudění vzduchu na válec = chlazení válce....válec je prý ve stínu hlavy....ale to je info z okruhu lidí co se nezabývá 5-6HP dvoukanály
Datum: 24. ledna 2012 21:03
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Je lepší na clazení ale je zbytečně drahá kup si z babety sniž ji o 1mm a převrtej štefty.Jede skvěle uplně dostačující
Datum: 24. ledna 2012 20:42
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12722
 Čus draci, chci se zeptat jestli mi jste někdo schopen udělat napínáky na pincka, řetězový ale silnější, aby se jentak neohnuly, pač s tim mám velkej problém  Když někdo vymyslí pro mě něco spešl co opravdu vydrží, takže ne žádný bábovky  dostane metál..  \r\nSamozřejmě jsem za dobrou práci ochoten dobře zaplatit. To už záleží na domluvě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 20:49
 No jestlyje tedy chceš udělat silnější a aby se neohýbaly tak to udělej z jeklu.To vyjde i dosti levně.Jestly chceš tak je můžu udělat, podle toho kolik dáš
Datum: 24. ledna 2012 20:49
Jméno: fa
IP: uživatel13108
 Já je mam z nerez. plechu 1mm a v poho.. Chce si to pohrát, nerez na fiku je hudba budoucnosti..
Datum: 24. ledna 2012 20:12
 Že by byly silnější to vám v ničem nepomůže, je to jen neodborným šponováním je třeba štelovat tak aby kolo nevyhybalo na jednu stranu aby byly oba šrouby stejně vytočené. Kolo musí být dostatečně povoleno při šponování. Problém je když někdo má dlouhý řetěz a pořád šponuje že je už na dorazu a nechá šrouby pnout nebo se mu ten šroub vyhne že mu skočí mezi kyvku a šponovák a tím si zničí šponováky. Myslím si že se ta kvalita podstatně zlepšila protože ty šponováky co byly tak před 5 lety rychle rezly co tam mám teď od dubna 2011 od sesy tak jsou zatim bez koroze a plná spokojenost a ani se neohybají jak píšete.
Datum: 24. ledna 2012 18:02
 mám podobnej problém... napínák u rozety jelikož tam není moc materiálu (plechu) je oslaben,, se natahuje tak že bych do něj dal 1,5 čepu rozety... mám to teda na závodním stroji takže síly jsou tam větší.... a oska je dotáhlá dost... starej napínák mi to nedělá, možná by to stačilo trochu vytvrdit ten plech
Datum: 24. ledna 2012 17:41
 draku pokud mas dobre utahlou osu,,tak napinak je totalne sevreny a nema se proc ochnout,,ty co mam jsou cr,,ted do mesice budou od dlasiho vyrobce a budnou vamakany,,ale silnejsi rozhodne asi nebudou,,,a budou samo sebou drazsi,,sroubek a spec matku budou mit samo sebou
Datum: 24. ledna 2012 16:47
Jméno: jawa O5
IP: uživatel12062
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 18:33
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 origo matka je moc velká, vadila by řetězu. musel bys na ní zbrousit vrcholy. jinak primar opet spojíš nýtovací spojkou, není to nic težkého.
Datum: 23. ledna 2012 18:33
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 nemusis, jde to i s origo, jen ta podlozka je velká, pokud dás origo podlozku, tak se ti zhrbati a retez si sedne, takze klidne to kup
Datum: 23. ledna 2012 10:17
 me by jen zajimalo,kdyz zkratim retez o jeden clanek,cim ho nejtujes zpatky?
Datum: 22. ledna 2012 22:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Jo,musiš.Kup si radši 9z na primar zkratíš řetěz o 1 článek a jedeš.Síla jako k....
Datum: 22. ledna 2012 22:23
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 18:43
 Já ho mám na kyvce místo stupačky ale jde to i s ní..... a drží pěkně možná by šlo i nějak pod motor
Datum: 24. ledna 2012 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel13102
 To právě musíš vymyslet šmudlo
Datum: 23. ledna 2012 22:19
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 14:03
 u pinnacle studio 14 jsem si na konci mohl vybrat v jaké kvalitě to chci nahrát, formát zvuku atd... mrkni na to ještě
Datum: 23. ledna 2012 14:03
 mam pocit ze ke konci si muzes vybrat kvalitu zvuku,formatu a videa...
Datum: 22. ledna 2012 23:00
 zdravím závodníka z Břestku  ale bohužel co se týče počítačů tomu nerozumím
Datum: 22. ledna 2012 20:10
 Zdarec draci.potřebuji pomoc mam vysokej podvozek a řetez se mi láme přes kyvku.Mate nějakej zlepšovák aby mi to neničilo čep.Prosím i o foto nebo aspon o názor.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 15:54
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 aha..
Datum: 23. ledna 2012 15:54
 Ja to drivavejc u fika resil kobercem pridelanym stahovacima paskama ke kyvce,hodne nasaklym olejem  retez se mazal a kyvka neodirala  ale jeden prouzek koberce tak na tejden max  ted u stavby 250 budu resit to samy,a to tam mam rozetu 78 zubu
Datum: 22. ledna 2012 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně z 21 a mustanga jsou stejně dlouhé
Datum: 22. ledna 2012 21:56
 Mám zato že mustangové jsou stejné jako pionýrové.. Akorát pionýrové jsou zakrytované.
Datum: 22. ledna 2012 21:19
 vladan: nevím.. měl sem zrovna v ruce mustangové.. s pionýrovýma sem mustangové nesrovnával
Datum: 22. ledna 2012 21:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co dát dozadu větší rozetu, ať se to vůbec čepu kyvné vidlice nedotýká?
Datum: 22. ledna 2012 20:38
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 na mustangu jsou vetší tlumiče než PIO..?  já upravím ty tlumiče jinak.. já ty tlumiče jen prodloužím..  to bude jednodušší..  a o kolik jsou delší než na PIO..?
Datum: 22. ledna 2012 19:45
 vladane zadni tlumiče z 250ky jsou stejně vysoké jak na pionýru  .. kdysi sem porovnával tlumiče s mustanga s tlumiči z kývačky a mustangové byly vyžší
Datum: 22. ledna 2012 19:39
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
Datum: 22. ledna 2012 18:25
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 takže jsi ty tyčky prodloužil jo..? a kdyby tam byly z 250 tak by to nedřelo..? jo a co máš posunutý dopředu..? nemáš nějaké fotky..??
Datum: 22. ledna 2012 18:12
Datum: 22. ledna 2012 17:51
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 kubajzs mas nějake foto?
vladan 05 ty tyčky jsou tam kvuli zpeněni aby se ti neohl.
Jinak ja to mam cely převařeny a je posunuty dopředu
Datum: 22. ledna 2012 17:38
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 aha.. a jak jsi to udělal s těma tyčkama pod nádrží..? ty jsi dal pryč..??a anco tam vastně vůbec jsou..?
Datum: 22. ledna 2012 17:30
Jméno: kubajzs1
IP: uživatel8498
 Udělej si lízatko kyvné vdlice, jako to mají krosky
Datum: 22. ledna 2012 17:25
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Jiny posazeni zadnich tlumiču z 350 \r\n
Datum: 22. ledna 2012 17:22
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jak jsi ho zvýšil..? dal jsi tlumiče z nějaké 250tky..? nebo jak..?
Datum: 22. ledna 2012 17:02
|



|